Wednesday, December 2, 2009

aku menulis bukan kerna nama..

haha!!macam x caya je aku da ada blog. Gilak!!aku bukan suka nak menulis,mengkritik dan sebagainya ni..tapi,,oleh kerna bosan..aku cuba la nak berjinak-jinak dengan dunia blog ni. Orang kata "better late than never"..tengah mencuba la ni hahaha!!

Dengan ketawa sinis dari adik aku yang mengatakan "jiwa lu da goyang ke,tulis blog macam tulis diari je"..aku hanya senyum dan berkata metal hanya luaran beb hahaha!!

Bukan ape,,cuma bila aku tengok gambar kat atas ni tiba2 terkenang zaman mula2 menjadi seorang mahasiswa hehe...delinquen negatif kat sekolah pun leh masuk U,itulah namanya rezeki..sukur...
Dan bermula dari itu,aku rase ingin mediarikan memori itu dalam blog ini, dan biarlah gambar di atas dijadikan simbol persahabatan dan juga perjuanganku dalam mengharungi liku-liku alam remaja..hehe!! Gambar ini menunjukkan satu permulaan yang belum tahu di mana ia berakhir..sekian...

2 comments:

  1. Naa kan!! ultraman penyelamat dunia!! kekeke..
    Gud nite saba.. ngantuk gilak!! seharian mengahadap laptop baca artikel! Gilakkkk!!

    *sa menulis bukan kerana rupa. ekekekeke

    ReplyDelete
  2. Ya ko mesti bace artikel sampai terkeluar biji mata ni..hahaha!!!

    ReplyDelete